Afgelastingen

Op dit moment zijn er geen afgelastingen bekend

Daan & Ingrid stoppen na acht jaar met het beheren van onze kantine

Het einde van een tijdperk komt helaas in zicht. Tijdens de laatste weken van dit seizoen zetten onze kantinebeheerders Daan en Ingrid van der Aa voor het laatst biertjes op de bar. Na acht jaar de drijvende kracht van de kantine te zijn geweest, hebben ze onlangs aangegeven dat het tijd is om hun beheerperiode af te sluiten. Het bestuur van Milheezer Boys betreurt het vertrek van Daan en Ingrid ten zeerste, maar respecteren uiteraard dit besluit. 

 

Daan en Ingrid zijn gestart in 2014 en hebben direct hun eigen draai en invulling gegeven aan het runnen van onze kantine. Onze leden waren dan ook direct te spreken over hun aanpak en enthousiasme en voelden zich snel thuis bij hen. Daan wist o.a. zijn persoonlijke touch door te voeren in de keuken terwijl Ingrid voor iedereen het vertrouwde gezicht achter de bar was.  Na dit seizoen komt er aan dit tijdperk helaas een einde en nemen zij dus afscheid als kantinebeheerders. Helemaal verdwijnen doen ze zeker niet, daarvoor vinden zij het veel te gezellig bij de club. Tijdens de seizoensafsluiting op 6 juni zullen we zeer zeker op gepaste wijze stilstaan bij hun vertrek. We nodigen jullie hierbij nogmaals van harte uit om aanwezig te zijn tijdens de BBQ/seizoensafsluiting.  Opgeven hiervoor kan in de kantine bij…. Daan en Ingrid.

 

Eventuele geïnteresseerden voor de functie van kantinebeheerders bij Milheezer Boys kunnen contact opnemen met onze penningmeester Frank vd Berkmortel, tel. 06-13232773.

 

Daan & Ingrid alvast enorm bedankt voor jullie inzet!

 

Voor ons clubke het beste geven.

 

Bestuur Milheezer Boys.

Kom meetrainen bij Milheezer Boys!

Twijfel je nog of voetbal wel de sport is die jij wilt doen en wil je zonder verplichtingen kennismaken met de sport en onze vereniging? Dat begrijpen we heel goed. Daarom kun je bij ons eerst komen ‘proef-trainen’. Milheezer Boys biedt kinderen de gelegenheid – in de gehele maand mei – om met een team mee te trainen.

Kennismaken met voetbal én Milheezer Boys
Wat is er leuker dan al op jonge leeftijd sport en spel te beoefenen met je eigen leeftijdsgenootjes? Het is ook ideaal voor ouders om te kijken of de voetbalsport iets voor hun kind is. Op een training worden allerlei verschillende spelvormen aangeboden waarbij het altijd draait om het plezier van samen lekker buiten bezig zijn, het bevorderen van de motorische ontwikkeling en spelenderwijs kennis maken met het voetballen. Het goed leren omgaan met elkaar zoals dat hoort in een teamsport staat hierbij voorop. Respect voor elkaar en plezier staat bij Milheezer Boys hoog in het vaandel.

De trainingstijden zijn op maandag en woensdag vanaf 18:15 (afhankelijk van leeftijd, zie flyer hieronder)

Ben je geïnteresseerd en wil je een keertje vrijblijvend meetrainen? Dan kan natuurlijk! Trek je sportkleding aan en zorg dat je op één van onderstaande dagen/tijden aanwezig bent op het sportpark. Sluit aan bij een team en ontdek direct het plezier dat voetbal te bieden heeft!

Matt Meulendijks pupil van de week tijdens Milheezer Boys – Mifano

Matt Meulendijks is aanstaande zondag pupil van de week tijdens de wedstrijd Milheezer Boys – Mifano. Matt speelt bij Milheezer Boys JO-9 en stelt zich hierbij alvast aan jullie voor!

Even voorstellen: Matt Meulendijks

Yes! Zondag 8 mei mag ik de pupil van de week zijn! Ik heb er super veel zin in.
Ik ben Matt Meulendijks en speel met veel plezier bij Milheezer Boys JO-9. We hebben een leuk team.
Ik ben 8 jaar oud en zit in groep 5 van De Kastanjelaar. Mijn vader heet Joost, mijn moeder Irma en mijn zusje Ivy.
Mijn hobby’s naast voetbal zijn; buiten spelen / trampoline springen en gamen.
Tijdens een wedstrijd sta ik het liefst in de verdediging. Ik ben altijd blij als we winnen!
Mijn favoriete voetbalclub is PSV.
Ik hoop dat de Milheezer Boys zondag gaan winnen! Tot dan!

Wat doet een pupil van de week eigenlijk?

Iedere pupil krijgt een mooi Milheezer Boys wedstrijdshirt (Club van 50). De pupil loopt warm met de spelers, gaat mee de kleedkamer in, loopt mee in de opkomst op het veld, neemt de aftrap en scoort het eerste doelpunt. Daarna gaat de pupil mee rond met de lotenverkoop langs het veld.

Sjoerd Cox pupil van de week tijdens Milheezer Boys – SPV

Sjoerd Cox is aanstaande zondag pupil van de week tijdens de wedstrijd Milheezer Boys – SPV. Sjoerd speelt bij Milheezer Boys JO-10 en stelt zich hierbij alvast aan jullie voor!

Even voorstellen: Sjoerd Cox

Mijn naam is Sjoerd Cox. Ik ben 9 jaar en zit in groep 5 van basisschool De Kastanjelaar. Mijn papa heet Leon, mijn mama Chantal en mijn zus heet Karlijn. Ik voetbal in team JO10 van Milheezer Boys. Mijn favoriete voetbalclub is Paris Saint Germain en de beste speler vind ik Kylian Mbappé. Het leukste aan voetbal vind ik samen spelen met mijn vrienden. Later wil ik profvoetballer worden.

Wat doet een pupil van de week eigenlijk?

Iedere pupil krijgt een mooi Milheezer Boys wedstrijdshirt (Club van 50). De pupil loopt warm met de spelers, gaat mee de kleedkamer in, loopt mee in de opkomst op het veld, neemt de aftrap en scoort het eerste doelpunt. Daarna gaat de pupil mee rond met de lotenverkoop langs het veld.

Tweede termijn contributie & wasgeld 2022

Wat is het weer fijn om het verenigingsleven aan de Rooiweg te zien! De tweede helft van het seizoen is alweer volop bezig en zowel de jeugdteams als de senioren spelen in het weekend weer als vanouds hun wedstrijden. Genieten dat we eindelijk weer een balletje kunnen trappen!

De tweede termijn van de contributie en het wasgeld zal de komende week worden geïnd op vrijdag 8 april. Hieronder voor het gemak nog even een overzicht van de gehele contributietabel.

Vragen hierover? Neem gerust contact op met onze penningmeester Frank van den Berkmortel.

CONTRIBUTIE & WASGELDEN 2021-2022

Contributie  Wasgeld   Totaal
Senioren € 108,00 € 25,00 € 133,00
Junioren/Veterinnen € 76,00 € 12,50 € 88,50
Pupillen € 57,00 € 12,50 € 69,50
Mini’s € 40,00 € 40,00
Rustende leden € 40,00 € 40,00
Inschrijfgeld € 5,00

Milheezer Boys – SJVV zondag 27 maart afgelast

De wedstrijd van morgen, zondag 27 maart, tussen Milheezer Boys 1 – SJVV 1 is helaas vanwege coronabesmettingen afgelast.

 

Deze wedstrijd zal worden ingehaald op donderdag 7 april om 20.00 uur.

Wes van Beek pupil van de week tijdens Milheezer Boys – ASV’33

Wes van Beek is aanstaande zondag pupil van de week tijdens de wedstrijd Milheezer Boys – ASV’33. Wes speelt bij Milheezer Boys JO-9 en stelt zich hierbij alvast aan jullie voor!

Even voorstellen: Wes van Beek

Mijn naam is Wes van Beek en ik ben 8 jaar oud. Ik zit in groep 5 van basisschool De Kastanjelaar.
Mijn papa heet Mario en mijn mama Lia. Ook heb ik een broer, hij heet Cas.
Ik voetbal in team JO9-01 van Milheezer Boys.
Mijn favoriete club is het Nederlands elftal, en dan maakt het niet uit of het de mannen of de vrouwen zijn. Maar samen “oranje” aanmoedigen vind ik leuk!
Ik ben trots als ik samen met mijn team in het groene shirt op het veld sta. Het liefst ben ik nu verdediger. Ik moet nog goed oefenen voor een beter schot. Dan wil ik misschien wel aanvaller zijn. Naast voetballen doe ik aan judo en speel ik een muziekinstrument namelijk: bariton. Later wil ik brandweerman worden.

Wat doet een pupil van de week eigenlijk?

Iedere pupil krijgt een mooi Milheezer Boys wedstrijdshirt (Club van 50). De pupil loopt warm met de spelers, gaat mee de kleedkamer in, loopt mee in de opkomst op het veld, neemt de aftrap en scoort het eerste doelpunt. Daarna gaat de pupil mee rond met de lotenverkoop langs het veld.

Jent Beckers pupil van de week tijdens Milheezer Boys – SSE

Eindelijk weer een pupil van de week tijdens de thuiswedstrijd van Milheezer Boys 1. Zondag is het de beurt aan Jent Beckers (Milheezer Boys JO-9), die pupil van de week zal zijn bij Milheezer Boys – SSE

Even voorstellen: Jent Beckers

Yo gasten. Wat gaaf dat ik deze week pupil van de week mag zijn! Mijn naam is Jent Beckers, ben 8 jaar oud en zit alweer in groep 5 van de Kastanjelaar.
Mijn vader heet Rob en mijn moeder heet Kristel. Ik heb ook een zus die Livv heet. Ik voetbal bij de Milheezer boys JO-9 en sta het allerliefst in de spits. Soms moet ik van
van mijn trainers ook in de verdediging staan. Dat vind ik niet erg zolang het maar niet de hele wedstrijd is. Mijn favoriete voetbalclubs zijn natuurlijk PSV en Paris Saint Germain. Daar heb ik ook de voetbalkleren van. Mijn favoriere spelers zijn Kylian Mbappé en Lionel Messi. Als ik later groot ben hoop ik net zo goed als hen te zijn. Tot zondag!

Wat doet een pupil van de week eigenlijk?

Iedere pupil krijgt een mooi Milheezer Boys wedstrijdshirt (Club van 50). De pupil loopt warm met de spelers, gaat mee de kleedkamer in, loopt mee in de opkomst op het veld, neemt de aftrap en scoort het eerste doelpunt. Daarna gaat de pupil mee rond met de lotenverkoop langs het veld.

Blessure opgelopen? Maak gebruik van het inloopspreekuur op de club!

Zoals bij sommigen wellicht al bekend hebben wij reeds een langjarige samenwerking met JVDI De Fysioclub op het gebied van blessurebehandeling. Nu wordt deze samenwerking uitgebreid met het zogenaamde ‘clubsupport’ waarbij sprake is van een inloopspreekuur op de club. Dit zal verzorgd worden door Tom Peters, speler van Milheezer Boys 1 en fysiotherapeut bij JVDI De Fysioclub.

Waar en wanneer?

  • Iedere donderdag op afspraak van 18:30 uur – 19:30 uur op de club bij Milheezer Boys
  • Iedere maandag op afspraak van 20:00 – 20:50 op de praktijk JVDI De Fysioclub in Deurne
  • Iedere maandag op afspraak van 20:00-21:00 op de praktijk JVDI De Fysioclub in Gemert.

Gebruik maken van een van bovenstaande opties? Je kunt een plek reserveren via de website.

Kosteloze blessurebeoordeling

Alle leden van voetbalvereniging Milheezer Boys kunnen tijdens deze inloopspreekuren een blessure kosteloos laten beoordelen door een therapeut van JVDI De Fysioclub. Er zal advies worden gegeven wat je het beste kunt doen. Indien een speler op een andere trainingsdag geblesseerd raakt, dan bestaat tevens de mogelijkheid om je blessure kosteloos te laten onderzoeken door een van de therapeuten op maandagavond op de praktijk van JVDI De Fysioclub in Deurne of Gemert.

Wanneer een speler verzorgd dient te worden in de vorm van bijvoorbeeld sportmassage of taping, dan dien je een afspraak te maken met Gerrie Nooijen – 0657542502. Zij is op donderdagavond van 18:45 – 20:00 aanwezig om de spelers van verzorging te voorzien.

Over Tom Peters

Ik ben Tom Peters, ik ben van jongs af aan lid van Milheezer Boys en speel sinds mijn 18e in het eerste elftal. Daarnaast ben ik twee jaar werkzaam bij JVDI De Fysioclub en ben ik afgestudeerd als Fysiotherapeut op de HAN University of Applied Sciences Nijmegen. Mijn doel is om iemand met een blessure door middel van advies, optimale revalidatie en opbouw in training weer zo snel mogelijk, maar verantwoord, terug op het veld te krijgen. En dat diegene zonder klachten zijn/haar hobby weer kan hervatten.

Blessure opgelopen? Maak een afspraak

Loop je een blessure op, meld dit dan bij je eigen trainer en maak vervolgens online via de website een afspraak voor het blessurespreekuur. Je kunt ook JVDI de Fysioclub (085-782 16 16) bellen om een afspraak in te plannen voor het blessurespreekuur.

 

Meer weten over clubsupport, het blessurespreekuur of sportmedische begeleiding? Tom Peters vertelt je er graag meer over. Je kunt Tom bereiken op tom.peters@fysioclub.nl.

We mogen weer: competities worden hervat!

We mogen weer! De voetbalcompetities worden weer langzaam opgestart, publiek is weer welkom en ook de kantine mag weer open. Nog altijd gelden allerlei beperkingen, maar toch; we koesteren deze grote nieuwe stap vooruit

Als vereniging zijn we blij met de nieuwe coronaversoepelingen. Wel blijven we als vereniging onze verantwoordelijkheid nemen en vragen we iedereen om dat ook te doen: houd je aan de richtlijnen en gebruik je gezond verstand.

Met ingang van woensdag 26 januari gelden bij Milheezer Boys de volgende regels:

• Er mag getraind worden, zonder beperkingen qua groepsgrootte of tijdsvakken.

• Competities worden weer opgestart. Houd deze site in de gaten voor de nieuwe programma’s voor de komende weken. De KNVB zal daar zo snel mogelijk uitsluitsel over geven.

• De kleedlokalen zijn open en er mag ook weer worden gedoucht. Extra oproep aan spelers/trainers/leiders om de kleedkamers schoon achter te laten. Denk hierbij ook aan de 1,5-meter afstand.

• Voor iedereen vanaf 18 jaar of ouder geldt dat je op verzoek een Corona Toegangs Bewijs in de vorm van de corona-app moet tonen.

• Publiek is weer welkom bij de trainingen en wedstrijden, maar wel geldt te allen tijde de 1,5-meter-regel.

• De kantine gaat weer open. Net als in de rest van de horeca geldt een (uiterlijke) sluitingstijd van 22 uur. Binnen zijn er slechts zitplaatsen en moet 1,5e meter afstand worden bewaard. Bezoekers van 18 jaar en ouder moeten hun Corona Toegangs Bewijs tonen bij binnenkomst en op verzoek.

• Hanteer de algemene basisregels: was vaak en goed je handen, nies en hoest in je elleboog, geef elkaar geen hand, houd waar mogelijk 1,5 meter afstand, blijf thuis bij klachten en laat je direct testen bij de GGD of doe een zelftest, ook als je al gevaccineerd bent.

Namens bestuur bij voorbaat dank voor jullie medewerking en tot snel!